Torsdag..

Idag har jag inte gjort nånting kan man väl kanske säga, om man nu kan uttrycka sig på det viset. Jag bestämde mig redan från igår kväll att jag skulle ta ledigt idag från skolan. Ibland behöver man få sova ut och inte stressa! Det roliga var att ingen av mig, lisette, sandra eller isabelle var i skolan, kanske någon undrat vart vi har hållt hus!? :P

Jag och Lisette tog oss iaf till skolan på förmiddagen, var tänkt att vi skulle ha ett möte med vår teckenspråkslärare. Vi blev lite oroliga där en lååång stund.. vi skulle träffa henne kl 13.00 och ingen lärare dök upp fem minuter senare. Vi gick och knackade på personalrummet, ingen öppnade.. men vi bestämde oss för att vänta en liten stund till.
Då efter 10 minuter kommer hon springandes i trappen och ber så hemskt mycket om ursäkt att hon är sen. Vi godtog ursäkten och sen satte vi oss i ett klassrum. Mötet gick ut på att hon skulle hjälpa oss med vårt projektarbete och vi behövde lite hjälp med att teckna. Det rullade på bra och vi fick lite nya idéer.. Nu känner jag mig verkligen peppad och det tror jag nog Lisette också gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0