Måndag + helg!

Nu har det blivit måndag igen och helgen är helt över.. bara att invänta nästa helg. Känner på mig att den här veckan kommer att gå fort. Idag hade jag bara en lektion och det var teckenspråk. Vi sammanställde det vi hade gjort förra veckan och redovisade. Det gick ruskigt bra!

Min helg har varit helt underbar och rolig. Mysigt var den också, om inte annat..
Min fredag gick åt till att Nina kom och gjorde mig sällskap. Jag laddade hem filmen Ps. I love you och så såg vi den. Jag tog fram lite dricka och chips till oss - smarrens!

Lördagen bjöds det på att jag testade på brandmannayrket för en dag och det var hur roligt som helst, kan jag dock säga! Jag skulle lätt inte tacka nej till att göra det igen. Vi fick pröva på att kapa av ett biltak, testa på att släcka bränder med pulver/skumsläckare, brandslangen, släcka en brand, ta brandfilten och släcka elden på en docka m.m. Det roligaste var nog när man skulle vara två&två och gå i ett kolsvart rum, hålla i en slang och hitta vägen ut.Efter man kommit ut skulle man rita av rummet hur man trodde det såg ut och så dåliga var vi inte på att gissa. Kvällen blev att se filmer och bara ha det mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0