Lördagkväll..

Vilken trevlig lördagkväll jag har haft!

Den började med att Sandra kom och plockade upp mig så åkte vi iväg till pontushallen för att spela bowling. Mari och Sofia kom även gåendes där så vi mötte dem två filurerna. Då var det bowling som gällde! Vi spelade i en hel timme, vi hann spela två serier och jag var ju sååå bra i det, eller kanske inte direkt ägde :P haha! Jag kom fyra, alltså sist! Kändes dock inte bra, but what the fuck, it's just a game =)

Efter bowlingen ville ingen av oss hem förutom Sofia, men vi andra ville hitta på något annat roligt. Alla här hemma i Luleå verkade bara se film och ta det lugnt.. Det blev att jag, Mari och Sandra tog oss en roadtrip till Boden bara för att göra något. När vi kom dit bestämde vi oss för att gå ut på Ice nyktra.. kan ni tänka er, vi var alltså tre tjejer på en krog nykter! Händer inte ofta. Men som sagt, vi hade ändå roligt..

Nej, snart blir det sängen för mig.. kanske någon film också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0