Fredag, men känns som tisdag.

Jag var otroligt trött imorse och orkade verkligen inte ta mig upp.. Det innebar att jag struntade i att fara på matten och tog mig en längre sovmorgon istället så det blev bara två lektioner, teckenspråk och idrott! På teckenspråket fick vi veta att vi ska få gå runt på stan och fråga människor vad dom tänker på när dom ser en döv människa. Jag själv kan tycka attt det är lite spännande att se någon som står där och kommunicerar med händerna. Vissa människor kan tycka att det är dumma människor osv.. Ja, fördomar finns det överallt! Hur som helst, på idrotten var vi 6 stycken av ungefär 20, hehe. Vår lektion innebar att vi fick massera varandra och det var otroligt skönt. Nu har jag fått lite tips om hur jag kan massera mina kompisar och längtar tills jag får göra det : )



Ikväll har jag kollat på Let's Dance som säkert många andra unga flickor har gjort eftersom att Blondinbella var med. Det var inte bara den anledningen till att jag såg premiären utan jag följer detta program varje år! Känner inte för att göra något speciellt ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon.. ångrar mig att jag tog på mig det här. Exakt vad jag ska göra berättar jag imorgon..

Ha det bra, caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0