Första skoldagen efter jul!

Idag började skolan igen efter mitt sista jullov. Jobbigt det var att säga "mitt sista jullov" för det betyder att snart är jag nära studenten och då är det jobb som väntar på mig. Först och främst så måste jag bara söka mig ett först.
När jag kom till skolan hade min lärare skrivit på tavlan; Välkomna till er sista termin!  Det verkar så otrovärdigt att det tar snart slut. Det tråkigaste är nog ändå att man splittras och kommer sakna klassen.

Ingen av mina vänner som jag brukar vara med var inte i skolan idag, alla bara lämnade mig ensam. Jag tyckte lite synd om mig faktiskt. Tur så hittade jag andra i min klass att umgås med och det var nästan tur i oturen. Jag fick massage av Tony för att jag var "ny medlem" i deras gäng =) Inte dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0