10 januari

Det var meningen att jag skulle testa på brandmannayrket idag, men jag tog mig tyvärr inte upp från sängen imorse. Jag skulle ha varit på brandstationen kl 7.50.. Jag somnade istället om och vaknade kl 13.00!

Nyss har jag varit på en promenad med min hund och det var riktigt härligt. Vädret är helt okej idag.. varken kallt eller blåsigt. Fick en känsla av att jag ville gå ner på isen, men jag som är så skraj vågade inte. Tänk om isen skulle spricka och där ligger man i det iskalla vattnet och ingen hjälp har man! Värre än så skulle det inte kunna bli.. Mina tankar åker iväg och jag tror på det värsta.. 

  

    Zorro - när han var valp;

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0