Tisdag kväll..

Hela min eftermiddag plus lite av kvällen satt jag här hemma och tog mig en funderare över vad jag kunde hitta på för något roligt. Som sagt, så är jag ju halvt sjuk så jag skippade ju skolan. Det innebar alltså att jag hade kvar 2 resor på mitt busskort. Jag kände att hemma ville jag inte vara. Jag sov hela dagen idag nästan och känner mig bättre nu.

Jag bestämde mig för att fråga vad Sandra skulle göra ikväll och hon skulle inte göra någonting förutom att bara vara hemma. Så då tog jag bussen hem till henne och höll henne sällskap.. hon är också sjuk, men DUBBELT så mycket än mig. Eller om man jämför henne och mig så är jag rätt så frisk :') ne, nu blev det där lite knepigt, haha! Krya på dig, gumman.

Nåååja, sängen väntar nu.. blir att se film imorgon i skolan fick jag reda på ett annat håll också =) BOORING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0