Tisdag förmiddag..

Imorse när jag vaknade så mådde jag mycket sämre. Jag blev förkyld igår morse. Men idag kände jag mig mycket svagare. Det var tänkt först att jag ändå skulle åka till skolan, men eftersom vi hade frilufsdag som innebar att vi skulle vara på Ormberget tyckte jag att jag kunde skippa det..

Vi har strålande sol och blå himmel idag.. äntligen kommer den efterlängtade solen. Det har snöat alltför mycket nu i nästan en hel vecka. Nu längtar man tills våren kommer och få inleda den.. Idag på förmiddagen är det tänkt att jag, min mamma och lillebror ska gå på en promenad tillsammans med vår gemensamma hund. Det ska bli otroligt skönt!


Kommentarer
Postat av: Guess whohohohohoo?

skyll dig själv, du skulle aldrig druckigt min Mer! ;p skämt åsido, bli INTE sjuk pannis!

2009-02-10 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0