Promenad på isen!

Jag kom hem för en pytte liten stund sedan från att ha gått en promenad på isen med min hund. Det kändes lite skrämmande att gå helt ensam och att man skulle braka igenom. Mitt hjärta bultade otroligt snabbt, men jag var bara tvungen att försöka övervinna rädslan min. Och det lyckades jag!

Vi gick ända till norra hamn och vände sedan tillbaka där. Vi har varit ute i 2½ timme.. Det är så otroligt fint väder ute, varmt och skönt. Ringde till några av mina vännner, men alla låg bara hemma i sängarna och sov.. eller vissa var vakna eller så bakis :P Om det är lika fint väder imorgon på morgonen så blir det nog samma promenad igen :)

Bild; Googlade fram denna bilden.


Nej, nu tror jag att jag ska ta mig ett varmt bad och skrubba mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0