Fredag..

Jag skipppade skolan idag eller imorse hade jag matteprov så jag åkte dit för att göra det och det gick säääkert dåligt för mig. Jag hade positivt tänkande tills jag kom fram till vg-mvg delen på provet :/ Problemet var att jag inte hade pluggat nog mycket för att kunna.. Men jag gjorde mitt bästa! Vi hade ingen teckenspråkslektion idag eftersom vi fick kompledigt från en annan gång.. skulle ha haft världens hål fram till idrotten så jag skippade den.

Jag mötte istället upp Sofia på stan så gick vi runt lite grann :) Även Sanny kom till stan och gjorde oss sällskap. Jag hittade mig skor, smink m.m. Det blev en fika också eller rättare sagt en smörgås.. var så jädrans hungrig. När vi satt på caféet så dykte Mari också upp : )

Ikväll har haft myskväll med familjen och kollat på Let's Dance.. kan dock lägga till att jag tycker det var fel person som åkte ut. Tyckte Carl-Jan kunde stanna och Elisabeth kunde få åka hem. Hon har blivit alldeles för stel gällande dansandet tycker jag. Kom även hem för en stund sen från en åktur i stan med D och hans vänner. Väldigt trevliga människor det där!

Ja, i stort sett har min dag sett ut såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0