Torsdag..

Ja, det är ett väldigt bra tag sen sist jag uppdaterade här.. men jag lever! Jag fick nyss klagomål om att jag inte har uppdaterat på länge ;D

Idag har jag varit på min praktikplats som är ett dagis, barnen är såååå himla söta. Man kan inte vara arg på de små glada ansikten fast idag fick jag ta fram min arga röst nästan. Det har varit mycket diss och dass..
Det var en söt liten 2-årig flicka som jag hjälpte att klä på när det var dags för att gå ut. När hon var påklädd och kunde gå ut så började hon;

Flickan; Är jag redo nu?
Jag; Jo, det är du. Du kan gå ut och leka nu.
Flickan; Men är du redo?
Jag; Nej, jag måste hjälpa några andra barn före.
Flickan: Men när du är redo så är jag redo.


Hon var bara alldeles för söt.. så hon väntade på mig tills jag hjälpte andra barn och tills jag själv hade klätt på mig.

Annars så har jag varit och testat min fina balklänning i Boden igen. Den satt perfekt, men måste bara sys upp lite grann. Jag längtar så förbaskat tills balkvällen är här. Jag hade lagt in en bild ifall jag hade haft en datasladd till min kamera.

Nåja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0