Myspys!

Min lördag har inte bestått av så mycket. Jag har mest städat hela min morgon, kändes att det behövdes dammsuga.. hunden drar in så mycket grus och sand utifrån trots att man torkar tassarna! Jag var också tvungen att ta en kort powernap eller det blev kanske en lång (1 timme) :P Har rotat fram min vårjacka från förrådet, kan ju inte ha höstjackan nu när våren har kommit fram =)

Ikväll har jag och Mari bestämt att vi ska gå ut och äta på en kinarestaurang. Det ska bli riktigt mumsigt. Det känns ett tag sen sist vi gjorde något sådant tillsammans..  :) Det ska bli myspys kan jag dock säga er!

Nu ska jag göra mig iordning inför en bästisdejt med mysiga Mari! :)
Ha en bra kväll, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0