Min fredag..

Min fredag har varit toppen faktiskt. Ingenting har gått snett, jag har mått jätte bra idag. Inte för att jag mår dåligt andra dagar, mår alltid bra :) '

 Jag har haft skola från  8.15-14.00. Jag råkade sova lite för länge imorse så jag blev försenad till matten, men det gjorde inte så mycket. Vi gjorde inte så viktiga saker. När jag slutade matten fick jag gå och prata med min mentor om studenten, projektarbete m.m. Jag har också haft teckenspråk och idrott.. gjorde provet i idrott idag, jag hoppas att jag får godkänt nu =)

Ikväll har jag varit barnvakt till mina småsyskon.. vi har haft mys framför tv och ätit godis. Vi satt och kollade på Talang 2009 en stund innan min storebror kom förbi och hans kompis. Han skulle bara hämta nånting.
Sandra har även varit här ikväll.. hon och Isabelle åker till Thailand på söndag i 3 veckor för att göra praktik. Jag kommer att sakna dem två enormt mycket, det kommer att vara tomt här hemma. Jag lovar att jag kommer råka ringa till Sandra nån dag, det skulle inte förvåna mig!

Ja, så har min dag sett ut trots allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0